Συχνές Ερωτήσεις

Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις καταναλωτών.
Εάν δε βρείτε αυτό που ψάχνετε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω Τρόπους Πληρωμής:

  1. Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών
  2. Με Αντικαταβολή
  3. Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας

Είναι ασφαλές να κάνω την παραγγελία μου online

Ναι, είναι απόλυτα ασφαλές να κάνετε μία παραγγελία και να την εξοφλήσετε online. Τα προσωπικά σας δεδομένα μεταδίδονται με ασφάλεια μέσα στο σύστημά μας. Δεν αποθηκεύουμε καμία πληροφορία που αφορά τις συναλλαγές σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, όλες οι διαδικασίες διεκπαιρεώνονται μέσω πιστοποιημένων παρόχων/υπηρεσιών (συνεργαζόμενες τράπεζες, PayPal).

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι συγκεκριμένα και διαμορφώνονται ανάλογα με την τοποθεσία παραλαβής. 
Για παραγγελίες άνω των 50€ δεν υπάρχει κόστος. 

Για παραγγελίες κάτω των 50€ το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:

 

Αντικαταβολή

Κάρτα

Κατάθεση

Αθήνα

5,00

3,00

3,00

Λοιπή Ελλάδα

6,00

4,00

4,00

 

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 10 ημερών από την παραλαβή του κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2810 287211 ή μέσω email στη διεύθυνση sales@markakis.gr

Το προϊόν πρέπει να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Αλλαγές δεν γίνονται σε φακούς επαφής που είναι παραγγελία όπως οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί και οι έγχρωμοι με βαθμούς μυωπίας.

Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι να κάνω;

Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό εισόδου σας εύκολα κι απλά. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ξέχασα τον κωδικό μου...", εισάγεται το email με το οποίο δημιουργήσατε το λογαριασμό σας στο κατάστημά μας, και πατήστε "Ανάκτηση".
Μέσα στα επόμενα λεπτά θα σας αποστείλουμε το νέο σας κωδικό.


Το καλάθι σας είναι άδειο